dimarts, 4 de juny del 2013

DON GONÇALO O L'ORGULL DE GEC

El dissabte u de juny,  les noves tecnologies de la informació em van fer arribar a les mans aquesta fotografia que hem va fer molta il·lusió. Es tracta de l'obra  de teatre Don Gonzalo o L' orgull de gec que vam representar l'any 1972 amb el primer grup de teatre que hi va haver a les Piles (L'Agrupació de Teatre d'Amics de les Piles).

Va ser la primera vegada que vaig sortir en un escenari i encara recordo que s'estava aixecant el teló i jo estava  amb uns papers a les mans que tenia que llegir. Les mans em van començar a tremolar, el públic va riure i les mans encara em van tremolar més. Però vam començar i vam tirar endavant l'obra.  

A mitja representació ja estàvem contractats per anar representar l'obra la setmana següent a Rocallaura. El preu de la contractació va ser un o dos corders a la brasa, el que fes falta, però després aquests corders es van convertir en uns entrepans. Una anècdota que de ben seguir farà somriure a tots els que la recordem.

Don Gonzalo o l'Orgull del Gec
A la fotografia per els qui no els coneguin, al  escenari d'esquerra a dreta: Josep Ramon Gumà, Magi Mas, Miquel Jimeno, Josep Maria Segura, Ramon Vergés (fill), Josep Cadens, Magi Balcells, Ramon Vergés (treu un mica el cap), Lluïsa Ballabriga, Carme Fabra, Praxedes Vidal?, Ramon Balcells (Rion),  no surten a la fotografia Josep Ballabriga, que crec que participava a l'obra, ni el director "el senyor Joan" Joan Fabra.  En primer pla també podem veure a Armengol Cadens.  

Disculpeu, però m'has fet il·lusió aquesta foto, he recordat temps i persones que hem van fer descobrir el teatre aficionat, gracies  al Senyor Joan, la Praxedes  i en Ramon Vergés  que hem varen encomanar aquesta afició, gràcies.




Magi Balcells Gasol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada